niedziela, 20 maja 2012

Nawilżenie na lato

Do listy prezentów, które nigdy się nie nudzą mogę chyba zaliczyć balsamy i mleczka do ciała. Zawsze się przydają i zawsze szybko schodzą.
Na ostatnie urodziny dostałam oliwkowe mleczko z Yves Rocher. Jako, że butelkę już prawie skończyłam, postanowiłam powiedzieć Wam co i jak.

Mleczko ma lekką, ładnie pachnącą konsystencję. Szybko się wchłania, dlatego jest świetny, kiedy mamy mało czasu i szybko po prysznicu musimy się ubrać do wyjścia. Warto wspomnieć, że zapach mleczka jest delikatny, nie narzuca się, dzięki czemu nie kłóci się z perfumami. 
Jakie są minusy? No niestety mleczko to nie balsam. Jestem z natury posiadaczką bardzo suchej skóry, więc mleczko daje mi trochę za małe nawilżenie, zwłaszcza kiedy smaruję nim skórę po goleniu. Czasami mam więc wrażenie, że muszę posmarować się ponownie. Myślę jednak, że jeśli jesteście posiadaczkami skóry normalnej mleczko będzie Wam pasowało. Zwłaszcza na lato, kiedy nie mamy ochoty smarować się ciężkimi maściami :)

Dodatkowym minusem jest także opakowanie. Niestety nikt w przypadku tego produktu nie pomyślał o pompce, ani niczym podobnym przez co bardzo łatwo tu o wylanie na dłoń zbyt dużej ilości produktu.
Czy kupię Mleczko po skończeniu tego opakowania? Raczej nie. Jest to super produkt, ale nie spełnia do końca moich potrzeb. Dlatego wrócę do normalnych balsamów. 
Mleczko dorwać można w sklepach YR w cenie 19.90. 

10 komentarzy:

  1. Dobra następnym razem dostaniesz smalec :D
    a tak serio to miałam kiedyś takie mleczko chyba waniliowe (no nie zgadniesz ze dostałam na urodziny ;P) i też było średnie. Zapach super ale działanie niekoniecznie.
    Z nawilżających to lubiłam zielony balsam Garniera z... masłem kakaowym? Coś z kakao w każdym razie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w ogóle lubię balsamy Garniera. Ten czerwony śmierdzi, ale za to jak nawilża skórę! Ale teraz mam do testowania mus do ciała, który... dostałam wczoraj w prezencie :)

      Usuń
    2. ja mam teraz morelowy garniera :)

      Usuń
    3. może być ale d.. nie urywa.

      Usuń
    4. ok to nie będę sprawdzać :)

      Usuń
  2. bardzo lubie ta firme ;)

    zapraszam do siebie na: http://madame-chocolate.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nieczęsto się na nią decyduję, ale niektóre z ich kosmetyków pachną po prostu nieziemsko :) no i mają sporo kosmetyków dla ekoszaleńców :)

      Usuń
  3. Niedawno skończyłam z YR oliwkowy żel pod prysznic :) Pompki do butelek sa do dostępne w sklepach YR ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. żel też miałam, był ok. O pompce nie wiedziałam, bo jak wspomniałam buteleczki dostałam w prezencie. Ale dobrze wiedzieć na przyszłość :)

    OdpowiedzUsuń