środa, 8 sierpnia 2012

Zawsze fajnie wygrać rozdanie :)

Ale się wczoraj cieszyłam jak dzieciak! Okazało się, że dotarła do mnie paczuszka z wygraną! Oto co mi się trafiło:


Fajnie czasem coś wygrać. Czuję się teraz taka ważna :)  I cieszy mnie najbardziej lakier. Bałam się kupić niebieski. Mi mało co pasuje na paznokciach przy moich białych (arystokrackich a co!) łapach :) Więc chętnie przetestuję, czy niebieski da radę. A maskę sobie obczaję już za tydzień z koleżanką po basenie. Jeśli wrócę do domu bez wysypki i czerwonej gęby to kto wie, może uznam, że HaM dał radę?

Oczywiście zapraszam Was też na bloga, którego prowadzi Oszka : KLIK. Dziękuję Ci za rozdanie i szybką przesyłkę!

9 komentarzy:

  1. Gratuluję :) Ja niestety nie mam szczęścia do rozdań :P

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo słitaśnie, fajny blog!

    ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratki :*** Arystokratko :**

    OdpowiedzUsuń
  4. miałam właśnie maila pisać z pytaniem czy paczuszka doszła :D
    cieszę się, że cieszysz się :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję!!!! wiek jaka to radość mi ostatnio też udało się coś wygrać:)
    buźka

    OdpowiedzUsuń